Zeze96 Haftalarda gebelik zehirlenmesi yaşayan var mı?16. Haftamda herşey yolundaydı bir buçuk ay içinde iki haftalık bir gerileme olmuş bebeğimin boyunda ve kilosunda.Başta down sendromu olabilir o yüzdendir dediler fakat muayene için doktora geldiğimde tansiyonumun 14.8 çıkması ve idrarımda protein kaçağı olduğu için erken gebelik zehirlenmesi teşhisi konuldu bir haftadır hastanedeyim sürekli tansiyonum kontrol ediliyor ve dün 15.9 u görünce artık alfamed diye bir ilaca başlanıldı günde 3 defa.Aynı durumu yaşayan,fikirlerini paylaşabilecek olan var mı ?
derya61_ Zeze96 öncelikle geçmiş olsun. belirtileirniz neydi ben de şuan aynı haftadayım uyuşma oluyor ve ödem var vucudum da
Zeze96 Bende aşırı ödem olmuştu ve tansiyon yüksekliği sonrasında idrarıma bakıldı ve protein kaçağı olunca anlaşıldı