Nasıl geçiyor ağrılar varmı ağırlaşma falan
Şükür bizde herşey yolunda ama ara sıra brl baş ağrısı uyku sorunu oluyor ve bu aralar iştah artışı oluyomuş ama bende nedense yok bide bebeklernizin kilo ve ya qıramları ne kadar bizde 1.450 kg doktor haftasına göre iyi dedi