Sezeryandan sonra kişisel temizliğinizi ne zaman yaptınız acaba? Özel bölge temizliği yani. Bugün bir hafta oldu karnım hala şiş olduğu için önümü tam göremiyorum, dek gele almayada korkuyorum, jilet kullanıyorum ama hadi enfeksiyon kaparsa dikişler diye korkuyorum, böyle pis pis durmayada utanıyorum eşim krem felan sürüyor dikişkere mecbur önüm açık :( o sorun etmiyor ama ben hem utanıyorum hem rahatsız oluyorum