2prensesannesiiii tgbahaciogllu 31+5 te dün edildim korkulacak bişey değilmiş 2 kere bakıldı kasma kendini eğer alttan bakarlarsa rahat olunca bişey olmuyor
2prensesannesiiii mine3444 sancım çıktı çıkınca alttan baktı bebek baş geliş 1 parmak kadarda açıklığım çıktı hastanede yatıyorum dünden beri durdurmaya çalışıyorlar sancıyı kuzum gözetim altındayım
queenmerve Kızlar bende 30+2 deyim bu haftalarda güçlü kasılmalar olması normal mi bebiş toplanıyor sonra kendini bırakıyor ama baya bir sertleşiyor karnım ve çok güçlü tekme atıyor sizde durumlar nasıl???