Tugbavepamuguuu Daha 9 haftalık hamileliğim ama belimde ağrı var şiddetli sizinde ilk aylarınızda oldumu?
Hilalttk16 Tugbavepamuguuu evet benimde o zamanlar olmuştu bide bel fıtığım da vardı o da çok zorlamıştı
Zelihaaydin21 Tugbavepamuguuu Bende şuan 9 haftalığım aynı şikayet bende de var ağrıdan duramıyorum böyle birşey yok.
Tugbavepamuguuu Hilalttk16 benimde ya kuyruk kemiğimin ordan bi başlıyor belimin üstüne kadar vuruyor ağrı
Tugbavepamuguuu Zelihaaydin21 çok garip ya bende korktum belime bir şey mi oldu diye demekki normalmiş benim de aşırı ağrı var
Zelihaaydin21 Tugbavepamuguuu Aynen az önce doktorumla konuştum düşükle alakası yok bu haftalarda normalmiş hatta 12 haftaya kadar sürebilirmiş.