Aynr1380 biz 21+0 olduk 🧿😊 bu hafta başı kontrolüm vardı cok şükür yolundaydı her şey. Çarşamba günü gibi birden karnımda gerilmeler vs hissediyorum ara ara kasılıyor mu Bebek mi geziyor ne oluyor hiç bişey anlamıyorum. Sizde de oluyor mu ? Doktoruma yazicam. Hareketlerini bende hissediyorum gün içerisinde çok şükür. Karnımda belirginleşmeye başladı 😊