lerem_merel 15+6 haftada vajinada iğne batması gibi ağrı ve karın ağrısı olan var mı acaba böyle olması normal mi ne yapmalıyım
ilgihazaal lerem_merel normal. Rahim büyüyor bazi organlara baskı yapıyor bir şeyleri sıkıştırıyor sizce normal degil mi:)
Semaazz lerem_merel bende 15+1 hamileyim benimde aşırı ağrım oluyor. Gece dayanamayacak kadar ağrı girdi çok korktum vallahi demekki bu haftalar da normal oluyor. İyi ki açmışsınız bu postu 💜💜
lerem_merel Esrafatih01 ya bebeğimin haraketlerini henüz hissetmediğim için korkuyorum böyle ağrılar olunca 🙉
lerem_merel ilgihazaal hamileliğimin başında kanama düşük riski yaşayınca her ağrıdan korkar hale geldim 😔
Esrafatih01 lerem_merel bu haftalarda belli olması lazım. 12 de kıza benzetildi 14 te erkeğe benzetildi 16 kesin erkek denildi🤲😊
lerem_merel Esrafatih01 maşAllah Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🥰 bir sonraki randevumuzda bizde öğreniriz inşallah 🤲🏻
Afraduru 15+6 yız bizde. Az önce bu ağrıyı yaşadım bunu sormak için girmiştim foruma siz başlık açmışsınız, yalnız olmadığımı görünce sevindim açıkçası.