_zelis01 Kızlar 8 haftalik gebeyim düşük tehlikem var gribim acilde bir serum yesem bebeğime zarari olur mu
dilay_06 _zelis01 ben 4 haftakıkken yapılmıştı bebek düşünüyorum ya da hamileyim diyince parol takıyor
Gencoglugizem _zelis01 aynen bende öyleyim işte burun spreyi verdi 2 yaş çocuklar için 5 gün kullan dedi bir kere buğazım için hiç bişey vermedi progestan kullandığım için tuzlu su ile gargara yap dedi
_zelis01 Gencoglugizem ben progestan kullanıyorum tuzlu su ile bende gargara yaparım boğazım için olmazxsa