Uyuşukluk geçtikten sonrada öyle ağrım sızım olmadı,baş ağrımda olmadı çünkü doktorum 1 saatbaratla falan az sulu nescafe içmemi önerdi baş ağrısı olmaması için,ne alaka dedim ama gerçekten doğruymuş , 5 saat sonrada kalktım yürüdüm bidahada yatmadım hastaneden çıktıktan sonra 🤍🪬