Doktorun kullan dediyse vardır bir bildiği. Sen kullanma diyenlere kulak asma neticede tıp doktoru değiliz. Doktorunun kararları içine sinmiyorsa canım bence başka birine daha görün. En ufacık coraaspirin konusunda bile tereddüt ettiğine göre tam olarak içine sinmemiş bence.
Bende kullanıyorum. Öğrendiğim ilk günden beri. 6 aralıkta bir başlattı hala içiyorum. 21. Haftamdayım. Arada atladığım oluyor maalesef. Birde bebişin suyu için önemli olduğunu da söyledi ve rn önemlisi tansiyon önlemi aslında coraaspirin. Doktorumun açıklamaları bunlardı.