Selamlarrrrr🥰
Ben doğuralı 3 ay oldu ancak yazmaya yeni fırsat bulabildim 😅 Evet gelelim doğum hikayeme pozitif mi değil mi siz karar verirsiniz bence her ne kadar güzel ilerlesede yorucu bir süreç bunu hepimiz kabul edelim :) Doğumdan iki gece öncesinde kanamam geldi, geliyor galiba dedim girip çıkan adet sancıları gibi sancım oldu ama hiç düzenli değildi sonra ertesi gece 10 dakikaya bir düzenli sancılarım oldu sabahı zor ettim sabah hastaneye gittik 2cm açılmam olduğunu öğrendim doktor bana geceye olabilir de olmayadabilir de dedi yatış yapalım dediler ben evde sancılarım hızlandığında tekrar gelmek istediğimi söyledim İYİ Kİ de öyle oldu. Evde sakince süreci ilerletmeye çalıştım, Konya’daysanız eğer Ebe Aysun Selvi’yi muhakkak bulun en büyük şansım diyebilirim. Onunla sürekli iletişim halindeydik sancıların 5 dakikaya bir düştüğünde bana haber et dedi. Bu sırada duşa giriyorum squat yapıyorum pilates topunda hareket ediyorum derken ikindin 5 gibi sancılarım beş dakikaya bir düştü ve Aysun Ebem🥰 geldi. Beni muayene etti ancak açıklıkta ilerleme olmamış🙄 Kendisi müdahale etti ve açılmam hızlanmaya başladı gece 12de suyum geldi ve biz hastaneye yola çıktık sonra doğum odasına girdim ve o sıcak suyun içine bıraktım kendimi rahatlatıcı etkisi inanılmaz 😍 7-8cm olan açıklığı orda ilerletmeye çalıştık o sırada muayene olduğumda baş geliş pozisyonun çok güzel olduğunu söylediler. Bende bi taraftan sancılar uğraşıyorum tabii bu sırada eşim bana her zaman destek oldu doğumumda da yanımdaydı Allah ondan razı oldu onun yanımda var oluşu bile güç veriyordu❤️ artık ıkınmam gerektiğini anladım ve var gücümle eşimden tutunup ıkınmaya bebişimi itmeye başladım bu sırada doktorumda geldi ebemle birlikle bana nefes al, ıkın gibi yönlendirmeler yapmaya başladılar var gücümle ıkınıp itmeye başladım. 4-5 ıkınmaya doğurdum galiba tam hatırlamıyorum😅Saat 02.16’da👩🏻🍼 Tam hayal ettiğim gibi müdahalesiz bir doğumdu. Bebeğimi kimse çekiştirmeden kendiliğinden doğdu ve direk kucağıma aldım o anın mutluluğunu sizlere anlatamam zaten bütün çektiğim sıkıntılar bir anda uçtu gitti🥰 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah hepinize hayal ettiğiniz gibi bir doğum diliyorum ✨