NisaE Sevgili anneler hastane için yaptırdıgınız yastık kapı süsü hedıyelıklerı nereden yaptırdınız fotograf atabılırmısınız guvenılır bıryer arıyorumda fıkır olması acısından
miray1995 NisaE ben hastaneye değil ev için yaptırdım bir gün kalacağım için çok gelen olmaz diye düşündüm
Aselhumaninannesi NisaE ben makromeden yaptırdım yastığını ve kapı süsünü Kapı süsü harikafikirleratolyesi Yastığı makromenisa İkiside çok güzel islerinde temiz ve titiz yapıyorlar Makromenisa kapı süsü hediyelik vs de yapıyor
Sahreyldrm NisaE makrome düşünürseniz bende yardımcı olayım sayfam var Instagram makromebelinay beğendiğiniz model olursa bakabilirsiniz 😊
miray1995 NisaE 28 nisanda kargolayacaklarmış, geç olmaz derseniz tabi ki yazarım görsel de atarım ☺️