Kızlar 37. Haftamın içindeyim. Tansiyonum 13lerde. 14-9olursa acile gel dedi doktor. Bugün ilk defa gözümde sinek uçuşması oldu. Burda hep denk geliyodum ama yasamadigim icin anlayamiyodum. Gercekten kucuk siyah sinekler ucustu sanki gozumde. Demek ki boyleymis dedin. Tansiyonuma baktım ama yine 13-9 gibi bir şey cıktı. Açıklık bir durum var mi acaba? Doktor hiç bununla ilgili bir sey dememişti?