_Nur_1 33 haftalık ık hamileyim bayram için kıyafet alıcam tesettürlüyüm hem hamilelere uygun hemde güzel bi elbise giymek istiyorum öneride bulunurmusunuz
neanladinyurdagull _Nur_1 ben hamilelere tulum çok yakıştırıyorum türbanlı değilim ben tulum giyeceğim ama turbanlilar içinde uygun vardır bencr çok tatlış oluyorlar paytak paytak
Nurr2203 Ayy bende bakıyorum soyle uyguna güzel 22 haftaligim ama karnım çıktı baya modasah tesettür varda başka öneri varmi