8 haftalıkken kahverengi akıntım geldi progeston ve bi tane igne vuruldum 3.kutumdaki progestondanım doktor agrın olursa kullan dedi şuan 14+3 üm karın kasık agrım oluyo progestona başladım kahve kırmızı akıntım yok şükür ama agrılar korkutuyo sizde yaşıyormusunuz arkadaşlar salı üniversite hastanesine randevu aldım profesör doktora bide ona Muayene olmak istiyorum bide atladım onu kese kenarı en son utrasonda 1.3mm kanama alanı vardı