Benim 5. Ayda gelmeye basladi az az oda atletim islaninca fark ediyordum ama şimdi 33+4 olduk ve atletim sırılsıklam oluyor perşembe günü randevum var göğsüm şişiyordu kendiliğinden aktigindan beri sismiyor ilk zamanlar doktor normal demisti şekerli su gibi kuruyunca sertleşiyor