Kızlar selam bu sabaha katlı sahur vakti bir titreme vücut ağrısı başladı bende, basım belim sırtım bacaklarım ağrımayan yerim yok hep üşüdüm ateşim çıktı :( sabah doktora gittik. Kan. İdrar aldılar. Crp 8.6 yükselmiş idrarda da lökosit eritrosit varmış. Doktor sadece enfeksiyon yükselmiş dedi iki yane serum taktı Parol serum ve boş sıvı ilaç vs vermedi. Az önce yine ateşim şıktı Parol içtim.. böyle bi salgın mi var covid mi oldum yoksa :( bir de kanda lenfosit (lym) ve lym% baya düşük mesela 18 olması gerekirken benim 6, diğeri de 1.2 olması gerekirken benim 0.39 :( sizce neden düşer bu lenfosit önemli olsa dr açıklama yapar mıydı malum internette hep felaket senaryoları