MaviJournal Hanımlar Allah’tan bir mâni çıkmazsa 20+0 olduğum gün perinatoloji bölümünden randevu aldım. GOP Eğitim Ve Araştırma Hastanesinden. Muayene sırasında eşleri de odaya alıyorlar mı acaba? Bir de o hastanede daha önce muayene olan var mı??
yagmur_3566 MaviJournal benim 12 haftalık suan. İkili tarama için Kadın doğuma gittim beni de o perinatolojiye gönderdi niye acaba