Miya-m İleriki haftalarda normal diye biliyorum ama 23 hafta da kasık kemiklerinde ağrı erken değil mi :/ internette doğum belirtisi falan yazıyor. Endişelendim sizde de var mı
Melekler12 Miya-m googlede arastirdigin zaman adamı öldürüyor😅😅 bebek büyüdüğü için rahim büyüyor canm oda kasiklara ağrısını vuruyor ama aşırı çok siklasirsa doktorumla konuş
Hilalttk16 Miya-m rahim büyüdüğü için o ağrılar oluyormuş ben doktora gittim öyle söyledi. Düzenli ağrı olmadıkça sorun olmazmış
Miya-m newmom07 aynen öyle sağ sol yapmak işkence. Yaşlılar gibi kıvranıyorum dönerken 😢 bir haftadır böyle
Binnur-cam Miya-m ay bendede vardı o canım özellikle 26 34 hafta arası çok tutmuştu o ağrı rahim büyüyor bebek büyüyor normal demişti doktorum …
newmom07 Miya-m hepimizde böyle ise normal demekki..Sağlıkla alalım da kucağımızda hepsi başım üstüne🥹🥹
Miya-m newmom07 magnezyum içtim bu gece daha rahat geçti kesin bilgi yayalım 😋 doktorunuza danışıp sizde kullanabilirsiniz