33+4 Haftalık Hamileyim kızlar Bebegim erkek 2 gündür Haraketlerinde azalma var 2 gun oncesinde çok daha aktifdi nstye girdik 3 gun once doktor herşey çok iyi dedi Maşallah şimdi bilmiyorum doktora giden gun çok yorulmuşdum eşim işdeydi diye metroyla gitmek zorunda kaldim orayada 3 defa metro deyişmek zorundasin 3 sat yol gitim 2 sate yol geldim ayakta geldim 2saat yuruyemiyodum bacaklarim çok kotuydu ordan gelenden kendimi halsiz hisediyorum yardım edin bana 🥹