Esracmmm Gebeliğimi yeni öğrendim gecikmem 6 gün oldu son adetle birlikte 4 hafta 3 gün oluyo ama telaşlı bi tipim ben ultrasonda görünmeden gitmek istemiyorum da değerlerle kafam dolmasın diye sizce gitmem şart mı şimdi
Ytrr Esracmmm gitmene gerek yok canım sadece beta değerine baktır değerin yükseliyor mu diye. Ben 5 haftayı geçti sadece kese var bişey yapmıyorlar zaten çocuk oluşunca gitmen daha iyi🌺
Ada022 Esracmmm beta değeriniz kaç kese oluşunca gidin bence kanama alanı vs görürse doktor iğne hap falan verir
yasemin1622 Esracmmm kan ver beta değerin 1500’leri bulduğunda kese gözükür iki günde bir iki katına çıkar değerin ona göre kendin az çok hesap edip gidebilirsin doktora ama şu an erken bence
Ada022 Esracmmm ben 4+5 gitmiştim beta değerim 1998 çıktı kese gözükmüştü 5. Hafta da kese gözükür gidin bence dediğim gibi kanama alanı vs görürse kesenin yanında tedbir alınmış olur ve folik asit falan başlatır doktor
Senay_coban Benimde 4+4 kese oluşmamış dedi Beta 313.4 çıktı ama doktor bakmadı bende 10 gün sonraya randevu aldım kese gözüksün diye
Esracmmm Evde test yaptım çok silik gördüm çizgiyi iki gün geçti yine yaptım tam çıktı koyu beta hiç baktırmadım
Senay_coban Esracmmm biraz daha bekle ozmn benimde ikinci çocuğum 2 ay öncede kimyasal gebelik geçirdim korkularım var ama bekliyorum inşallah tutunurlar yavrularımız bize 🤲
Esracmmm Senay_coban o kadar anlıyorum ki ne hissettiğini korkularını Allah bize bağışlasın tekrar hamile kalma cesaretimizi kırmasın umarım hiç bi döneminde sorun yaşamazsın canım
Esracmmm Ada022 bebek istediğim için doktor verdi folik asit hamile olmadan başladım hala kullanıyorum