Coynes kızım var çok tatlı çokkkkk merhametli deli hayvansever 😂 ama biraz zor bi bebek. İnatçı bana ve babasına çok aşırı bağlı dediğim dedik asla oturmama izin vermez . Gerçi bende öyleyim belki bizimki genetiktir. Ama bildiğim kadarıyla çok e harfli yada içinde ü geçen isimlerde sıkıntı oluyomus üstün körü birine sordurmuştum kızımında 2. Adı var onu kullanın dedi öyle yapıypruz