26 haftalık hamileyim geçen şeker taraması yaptırdım ve açlık kanımda gebelik şekerim olduğunu öğrendim doktorum tam diyet vermedi sınırda olduğum için ama dikkat etmem gerektiğini söyledi benimle aynı durumda olanlar varsa tecrübelerini paylaşabilir mi ne yiyip içeceğiz her şeyden korkar oldum???