Mihribancglr seni okadar iyi anlıyorum ki kızım 2 yaşında iken oğluma hamile kaldım 2. Cocuk düşünmediğim için spral taktirmistim spral ile hamile kaldim hemde neyse dedim kabullendim şimdi 3.ye korunurken hamile kaldım ama mübarek günde Allah verdi ise vardır bir bildiği dedim ama Allah içimi biliyor hep isteyene ver Allah im bana kaldiramayacagim yük verme diye dua ettim demek Allah versiyse kaldirabiliriz öyle dusun 2 ye bakan 3 e de bakar bir süre zor sonrası yolun sonu güzel aldırma ömür boyu pişmanlık çekme