beyzzsenturkk Mylifeem bence kapp dedimm bi emziğe 200 tl vermek içimi cızlatıyor eşimde tutmaz korkusuyla o kadar para vermek istemiyor 😂
Mylifeem @Zeeynep1 sürekli kusmuyor beni emzik niyetine kullanıyor neredeyse göğsümden ayrılmıyor o zamanlar daha fazla kusuyor
Zeeynep1 Mylifeem him oylw zor oluyor ya insallah bir an önce herhangi bir emziği tutar rahat edersin
Agg0207 Mylifeem oda güzel ben shootieden sonra Aire geçtim air kiraz yapılı büyük biraz küçük bebeklerin midesini bulandirabilir.shootie anne memesine benzediği için emzik alışkanlığı edindikten sonra ben Aire geçtim