Kızlar merhaba ben idrar yol enfeksiyon yuzunden dusuk yaptim bu ay 3 ay olucak yaklaşık 10 gündür 1 tane fitil 3 tane antibiyotik ve iyne kullandım hala devam ediyordu birdaha yaşamamak için gebelik istediğim için kullandım az kaldı enfeksiyonum bitti ise yani bittiğini düşünüyorum hemen hamile kalabilirmiyim adetim biteli 7 gün oldu benim gibi yaşayan varmi bilgisi olan varsa bklgilendirirmisiniz beni çok istiyorum çünkü