Sirincili ben varim canim daha once betam 0.0 cikiyordu benim snra bi hastalik gecrdim o ayda gebelikten supheleniyrdm test istedm doktordan ona gore igne yapn dedm neyse testi yaptk 0.100 cikti negatif dedi bana igne yaptlar ilac falan kullandm 3 hafta snra bi baktm 5 haftalık hamileymisim megerse o yuzden suan hicbr ilac alma yemene dikkat et ve temzlk bile yapma yat uzan canim benm basima geldi cnki