Busra1966 Haftalik hamileyim yarın 6. Haftaya giriyorum inşallah ve halen kahverengi akıntı devam ediyor proluton depot igne vurundum ve progestan ilaç kullanıyorum neden halen kahverengi akintim geçmedi bilen varsa yazabilir mi
Sinemce__ Busra1966 keseyi gordunuz mu? Ek olarak progestan dex igne kullanın benim akintiyi o kesmişti. Ucunu birden kullanıyorum şuan🥺
Busra1966 Keseyi ultrason ile görmemişti doktor alttan bakınca görmüştü kesede sıkıntı yok daha 4 haftalik demişti perşembe günü tekrar gideceğim o zaman 6 haftalik oluyor gözükür büyük ihtimal
Busra1966 İşte aynı bende öyleyim progestan 2 gün fitil olarak kullandım ama kesecegi yerde tam tersi akıntı çoğaldı normal içmeye devam ediyorum