mervesert0611 merhaba, ben 4. Aya girdim eşim ilk günden beri anlattığınız gibi. Bana her şey kokuyordu eşimin kokusuna bile katlanamıyordum cinselliğe yanaşamıyordum hep yatıyordum. Eşim de aynı sizin eşiniz gibi abarttığımı söylüyordu ve cinsellik konusunda da üstüme geliyordu. Erkekler ilk zamanlar hamileliği algılayamıyor maalesef ve bizim gibi düşünemiyorlar. Benim eşim şuan yeni yeni aman hamilesin şunu yapma bunu yapma demeye başladı o da karnım çıkmaya başladığı için. Onlar gözle görmedikçe ve zaman geçmedikçe anlayamıyor 😕