RaziGl Merhabalar 15 + 2 Ben bugün iş yaptım kese dışımda kanama vardı benim zaten bugün kahve akıntı geldi doktor olacak demişti duş alsam sorun olur mu böyle yaşayıp bebeğini kucağına alan varmı beni bilgilendirir misiniz
annekuzusu_ RaziGl kanama olduğunu bildiğiniz halde neden temizlik yapıp kendinizi zorladiniz kanama geçince keşke yapsaydiniz çok dikkat edin benimde kanamam oluyor o yüzden diyorum bende dikkat etmedim şimdi ise yerimden bile kalkmam yasak plesentam aşağıda olduğu için kanamam oluyor benim de dinlenin bi gidin hastaneye progestan verirler büyük ihtml o kanamayı durduruto
RaziGl Benim kanamam durduruldu günde 3 defa progestan kullanıyorum az bir şekilde kahve akımtım geldi doktorum akıntı olacak içerdekini atacak demişti ama ben tedirginim Bir duş almalımıyım
Merakliana6 RaziGl bana da doktor yerinden kıprama dedi kese dışı kanamam çok , sürekli geliyor arada Durmuş gibi görünse de
Kbraa1661- Ben de aynıyım, inşallah geçer şu kanama alanlarımız. Yıpranıyorum artık yat yat , ailem de uzakta Allah yardımcımız olsun
RaziGl Benim de ailem uzakta iş yapanım yok eşimle ben yapıyorum yapmak zorunda kalıyorum şükür ya ne yapayım onlar iyi olsunlar da yatalım