sblyzl Binnur-cam bu biz 😂😂 zalımın kızına pilates yapıyorum hurma yiyorum 8 kat in çık bana mısın demiyor 🤦🏻♀️
Binnur-cam sblyzl bu kızların her birine nazlı adını koymak lazım gerçekten nazlılar 😅😅😅 ben okadar abartamıyorum anamm korkuyorumda bi yandan 😅😅😅
Esra_57 Binnur-cam sorma ya gelmesin diye bacaklarımı sıka sıka yürümüşüm psikolojik sanki bacaklarımı sıkınca doğmayacak bacak ağrısı çektim bide şimdi gelesi yok beyfendinin 🙄🤷🏻♀️🤦🏻♀️ doğsunlar artık suni almak istemiyorum ya
Binnur-cam Esra_57 yaa gerçekten zamanında gelmesinler diye uğraştık şimdi gelsinler diye … Ayyyyy Allahıma bin şükür yarabbim bu günleri gördük ya ne zaman isterlerse gelsinler Allahın izniyle hiç önemli değilll sağlıklı olsunda gerisi boşş bekleriz bizz anayızz biz anaa👊
Esra_57 sblyzl 32 den beri öldüm öldüm dirildim şimdi risk geçti her şey normal şimdi de gelmiyor bizim oğlann
HayriyeBoztepe Nerican valla cnm benim ilk doğumum da hafif sancıları vardı çekiyordum sorna suyum gelince korktum acile gidince 1cm açıklık vardı doğumu sordum doktoruma suyun geldiyse eğer en geç 2 gün içinde doğum yaparsın dedi çünkü bebeğin suyu geldiği için enfeksiyon kapma ihtimali yüksek demişti cnm
Mommyustn Ben de 38 haftaya girdim bir süredir hergün gün içinde sancılarım oluyor her sancı geldiği zaman inşallah doğum sancısıdır diyorum 😅 yalancı sancıların çok sık olması doğumun yaklaştığının belirtisi oluyor mu acaba?