Benim de annem çalışıyor, kayınvalidem de temizlik yemek yapan insan değil o yüzden ben kendi evimde düşündüm. 30. Haftadayım benim de kız. Annem bir hafta izin alıp doğumda yanıma gelip bir hafta kız kardeşimle birlikte bende kalkacaklar. Sonrasında da kayınvalidem görmeye gelmek isterse gelir bir hafta da o kalır. O gelene kadar bende toparlamış olurum diyorum. Anne evi belki rahat olur ama çalışan anne olunca kendi evime gelsin istedim..