Beritanabi Çikolata yaptıranlar ya da yaptıracak olanlar🥰 çikoltalarınızı nerde yaptırdınız ya da yaptıracaksınız. Güvenilir sayfaları yazar mısınız? Fotoğraf ta atabilirseniz çok mutlu olurummmmm❤️
1234567890asd Beritanabi çok pahalı ben normal Bayram çikolatası alıp etiket kendim çıkartıp yapmıştım uyguna geldi 🥰
Aysshenur Beritanabi ben trendyoldan yaptırdım. 150 adet isme özel 279 lira. Tadı da baya güzel. [ https://mutluresim.com/images/2023/04/02/htamH.jpg](https://)
Fik https://instagram.com/miradizayn?igshid=YmMyMTA2M2Y= Arkadaşım bu sayfadan yapmıştı memnundu kuzu bir bak sayfada örnek resimler var ☺️
Beritanabi 1234567890asd o kadar güzel modeller var ki ben de yapmayı düşünüyordum ama şuan hiç halim kalmadı. Bi de yeni bi şehirdeyim çok çıkamıyorum
Zeyada07 https://instagram.com/melloncikolata?igshid=YmMyMTA2M2Y= Bu sayfada yaptırdık gayet özenli ve güzel geldi.
Denizegeabioluyor @Beritanabi Instagramdan kutahyabebekcikolatacisi na yaptirdim kutahyada yasadigim icin evime kadar biraktilar ama sehir disi icin kargolamada yapiyorlarmis instagramdan girip modellerine bakabilirsiniz fiyatida piyasanin baya altinda kutusunu 150tlye yaptirdim😊
karansmomm Kızlar çikolataları ne kadar süre önce yaptırdınız? ezilme, erime gibi sorunu oluyor mu ? 🍫🍫