B-et1 ben şubat indiriminden 2900e falan aldım galiba ebebekten çünkü 1000tlden fazla indirim olmuştu kaçırmadan aldım. Bebek arabamı Bile öyle aldim Maclaren Atom aldım 5bine aldım indirimle 😅 baya indirim kovalayıp beklemeden aldim çoğunu hem iyisini almış oldum hemde indirimli