Busraert Yeni doğum yapmış anneler d vitamini kullanıyor musunuz kullanıyorsanız hangi marka kaç damla kullanıyorsunuz acaba
beyzzsenturkk Busraert 2 bucuk aylık kızımda toplasam 1 hafta belki kullanmısımdır neredeyse hic kullanmadım ama kullanıcak olursam ocean düşünüyorum ilk 1-1,5 ay d vitaminleri kızımın gaz sorununu kökledi daha da beter etti cunku