dudağımın 1 parmak altında uçuk çıktığını hissediyorum daha çok küçük ama uçuk mu sivilce mi anlayamadım. Uçuk gibi sızlıyor. Kremde kullanmak istemiyorum. Doğal yollarla hemen nasıl geçirebilirim ? Uçuk geçiren var mi gebelikte. Baya ciddi birşey gibi geliyor bana uçuk. Bir virüs sonuçta. Siz de atlattınız mı gebelikte uçuk ?