1998_03 Merhaba kızlar. 28 haftaligim yaptırdığım şeker yuklemesinde değerlerim yüksek cıktı ve gebelik şekeri tanısı konuldu. Diyet yapiyorum ve şuan değerlerim normal . Bu durumu yaşayan varsa bilgilerini paylaşabilir mı?:)