Yengem ikinci yeğenimi ambulansta doğruyordu doğumhaneye girip çıkması 15 dk sürmemiştir 😂 bana da herkes diyor ikinci daha kolay oluyor diye. Normal doğum yaptım suni sancı almadım kendi sancımdı anlaşılmayacak bir şey değil belli bir süreye kadar beklemek mantıklı sadece ilk doğumdan tecrübe 😂