Kayaozge GamzeO08 Bende o hastaneye gidiyorum inşallah doğumum da orda olacak 39+5 olduk ama daha gelen giden yok tabi 😇 ama doktorları çok iyi çok şükür bana hep iyi doktorlar denk geldi inşallah doğumda da öyle olur