Güzel annelerim benim oğlum ekimde doğmuştu ona kışlık almıştım ama şimdi yaz bebesine ne alınır bilemedim, dün ebebek’e gittim ama hiçbir şey alamadım çünkü hangisi giydirilir bilemedim. Yeni doğan olduğu için hangisi olur bilemedim, ne almak lazım tavsiyelerinize ihtiyacım var♥️