-Kuubraa- Merhabalar herkese 🙋🏽♀️ Benim adetim 3-4 gün gecikmişti. Test yaptım pozitif çıktı. Doktora gittim. Kan testi yapıldı beta hcg 100.70 çıktı. Ultrasonda kese gözükmesi için çok erken dedi doktor. İlk hamileliğim. Ne zaman görebilirim 🫠
Suleglpk_22 -Kuubraa- 5 yada 6 haftalar arasında kesin kese görünür.benim geç döllenme olmuştu 6 da gördük
Suleglpk_22 -Kuubraa- Adet tarihinizi sayarak haftayı öyle hesaplayıp 5,6 haftalar arasında gidin görürsünüz
-Kuubraa- Suleglpk_22 Merhabalar Son adet günüme göre hesapladığımda bugün 4 hafta 2.günümdeyim. Ultrasonda gormek ıcın 1 - 1,5 haftam var o zaman tahmini. Çok teşekkürler 🌷
Suleglpk_22 -Kuubraa- Aynen erkenden gitmek bi ise yaramıyor 5,6 haftalıkken gidin kafanız rahat olur hem belki erken döllenme ise bebekte görünür,😊
esra_sak61 Bende 4+4 deyim bugün betam 921 çıktı Perşembe gel alttan muayeyle keseyi görebiliriz dedi doktor
-Kuubraa- Suleglpk_22 Çok doğru🫠 ben erken gittiğim için ilk ultrasonda göremedim çok üzüldüm o yüzden bıraz daha beklıyorum görmek için inşallah 🌷
-Kuubraa- Suleglpk_22 İnşallah çok teşekkür ederim 🤲🏽 Perşembe randevum var gidince inşallah görürüm 🤍