Merhaba regl sürem 5 gündü. Azaldı kanamam bitti 5.gün. temizlendim. Oruç için ne güzel sahurda yaptım. 6.gün gece kanamam oldu yoğun (reglin ilk günü gibi)bir şekilde. Önce anlayamadım. Daha sonra baktım ki pıhtı şeklinde 2 parmak büyüklüğünde parça. Koyu kırmızı sert sümüksü bir yapıda. Önce anlam veremedim. Hemen doktorların yazılarına baktım yılda 1 2 kez normal olabilirmiş. Ama regl süreci içinde. Normal regl ağrısı gibi ağrım var fazlası yok. Size tabiki neyim var diye sormayacağım. Yazılarda telaş etmeyin yazılmış.Başına böyle bir şey gelen var mı? Doktora gidecek acil bir durum hissetmedim ama başıma böyle şey geldi hemen git diyen var mıdır?