Kızlar 8. haftamın içindeyim tüp bebekle hamile kaldım sağ tarafta tutundu bebişim 2 gün öncesine kadar orda birşey var hissediyordum zaten ağrılarım oluyordu ama 2 gündür geçti daha rahatım hareketlerimde ve hissedemiyorum bunu yaşayan var mı insanın aklına herşey geliyor Allah korusun