Kızlar selamlar benim hikayem Kasım ayinda başladı infertilite sebebi ile araştırma hastanesine gittim ve amh değerimin 0.853 olduğunu eşimde de ezosprem olduğunu öğrendim. Bizi direk tüp Bebek tedavisine yönlendirdiler. Ocak ayının sonundan başladı tüp bebek serüvenimiz ve 8 Şubat’ta yumurta toplama işlemi yapıldı. 2 tane emriyom donduruldu. 10 Mart’ta da transfer işlemi gerçekleştirildi.22 martta kan testi verdim bhcg 348.57 çıktı. 2. Testi iki gün sonra verdin 855 çıktı. 3.testimide 4 gün sonra verdim 4052 çıktı. 30 Mart’ta doktora gittiğim de iki tane kese vardi🥲 biri diğerine gore daha küçüktü. Doktor küçük olan kese kaybolabilir düşebilir dedi. On gün sonra kontrole çağırdı. Doktora ne kadarlık peki kaç haftalık dediğim de 4 haftalık dedi. Küçük olanla arasında bir hafta var dedi. Transfer sırasında iki emriyoyu da çözdükleri için ikisinide transfer yaptılar kıyamadım imha edilecek diye 😢 Sizin hiç başınıza böyle birşey geldi mi?