Newmom Bebeğinizin eli kolu ayagı ya da kafasını ayırt edebilen var mı karnında hareket ederken. Ben ayırt edemiyorum 30.haftamdayım
Annesininkuzusu0911 Newmom bitek ayaklarını hissediyorum ben 33 haftalığım. Bebeğim baş aşağı duruyor. Bazen aşağıda bişiler kıpırdıyor tırnaklıyor gibi canım acıyor 🙄 Onlar da eller diye düşünüyorum 🤔
Mervemns Newmom Evet ben ayırt edebiliyorum. Özellikle babası onunla konuşurken çok belli ediyor. Resmen ayak parmaklarını görebiliyoruz 😊
busra6161 bnde 30 haftaligim ayirt edemiyorum sadece elleri diye tahmin ediyorum bole parmaklariyla gıdıklar gibi yapiyo onu el parmaklarıyla yapabilir diye dusunuyorum kaşır gibi yapiyo
mrshavva Bende çözemedim bir türlü neresi eli neresi ayağı bilemiyorum 🙈 birde dönüp dönmediğini çok soruyorlar elini ayağını çözemedim ki dönüp dönmediğini bileyim
Rabiasazlik Içerde bükülmüş şekilde durdukları için çoğunluk dirsek ve dizlerini hissedermişiz birde bazen toplanınca sırtı olduğunu anlıyorum bende 😊
Elaylama Newmom kafasını anlayabiliyorum çünkü taşşşş gibi sert ve şuan tam kasıklarımda duruyor. Ellerini de anlayabiliyorum tırmık gibi 😬 ayaklardan bahsetmeme gerek yokkk balta gibi 😂
Ffatma Elaylama benzetmelere gel ya😂 internette videolar var ya karından el ayak görünüyor filan gerçek mi onlar. Bazen benimki çok ittiriyor karnımın şekli değişiyor bakıyorum ama el ayak filan göremiyorum 🤗
muhteriz Ben 36 haftalığım hiç ayırt edemiyorum sırtını Karnıma yaslamış baş aşağı duruyormuş bunu da doktordan öğrendim ama tek ayırt edebildiğim şey kaburgama ve mideme yediğim tekmeler
Bsk2101 Ben sadece gövdesi ve poposunu anlıyorum kendini bir tarafa yaslayıp popoyu da kaburgalarıma itekliyor 😂
istanbulluanne 36 haftalgm bende poposunu ve ayaklarini ayirt ediyorum. Ayağını gezdiriyor hatta elimle takip ediyorum bende 😀 poposuylada geneldr karnimi şişiriyor.
mucizemizibekliyoruzz Newmom doktorum ayırt edemezsiniz zaten demişti. Etsen de ne olacak ki demişti 😂
Melhaercan Newmom valla canım bizde ayırt edemiyoruz ama eşim elini koyuyor Abu bu kesin kafası diye oksuyor tabi biz bilmiyoruz neresini oksadigimizi belkide totosunu oksatiyor sapsık 😂😄😂😄😂😄