Asel5234 Anonim16 Kendimden örnek vererek anlatayım Adet zamanım geldiğinde 2. Günü doktora gittim bende polikistik over sendromu da vardı Yumurtalarımın gelişmesi için ilaç yazdı sonra 2-3 gün ara ile muane etti yumurtalar istediğimiz boyuta gelincede çatlatma iğnesi vurdum cumartesi gecesi 11 de igneyi vurdum pazartesi eşimle doktora gittik sonrasında eşim sprem örnegi verdi sabah 8.5 gibi öglene dogru 11 gibi örnek hazırlanmıstı sonrasında doktor odasında sedyede işlenmiş yıkanmış olan spermler bana aşılandı gecen pazartesi yaptırdım bir hafta daha bekleyip sonuçu öğreneceğim inşallah 🤲🏻 Tabi adet olmazsam inşallah pozitif sonuç alırım rabbim isteyen herkese nasip etsin aratmasın inşallah 🤲🏻🤲🏻
ozgeesentrk Anonim16 adetin 3. Günü femaraya başadım sonra gonal f iğne vuruldum tabi bu sürede 2 3 kere yumurta kontrolü oluyor hemen hemen. Adetimin 11. Günü yumurtalarım istenilen boyuta gelmişti. 11. Günün gecesi 1 de çatlatma iğnesini vuruldum (pazartesi) Çarşamba günü aşılama için çağırdılar eşim sabah erkenden örnek verdi o hazırlandı 12:30 gibi öğlende aşılamam oldu 5 dk sürdü işlem bittikten sonra 30 dakika kadar dinlendirdiler. İlaç olarakta duphaston ve folik asit verdiler 10 nisanda test günüm
263426 Anonim16 2 aşılama yaptırdım ve sonuçlar olumsuz oldu bende pco vardı daha sorna tüp bebekle hamile kaldm. Aşılama da adet 2. Günü muayne olursun ve ilaç verirler benm ilaclarm hap olarak değil iğne olarak verdiler 2 3 günde bir çağırıp yumurta takibi yapıyorlar büyüdüğü zaman çatlatma iğnesi vurduruyorlar sonra söyledikleri zamanda gidiyorsunuz hastaneye eşiniz örnek veriyo 1.5 2 saat sonra yıkanmış ve en hareketli spermler ayrılmış olarak size yukliyorlar yarım saat yattıktan snra kalkıp gidyorsunuz evinize bukadar 😊
Asel5234 Anonim16 Yumurta için femara kullandım önceden klomen vermişti ama hiç fayda etmemişti femarada ilk ay fayda etmedi sonra günde 2 tane iç dedi doktorum sonrasında o fayda etti ama ben c life da içtim ek olarak baya güzel büyüdü yumurtam 😊
ozgeesentrk Anonim16 femara etki etmişti ama tam büyümemişlerdi sanırım büyütmek için vurulmamı istedi femarayı 5 gün kullandım daha sonrada 4 gün gonalf kullandım ama düşüktü 300 lük
Caglasmz Merhaba ben de aşılama sürecine gireceğim. Adetin 2-3. Günü hormon testlerim yapılacak sonrasında Hsg planlanacak, bu adetimden sonra aşılama yetişir mi sizce yoksa önümüzdeki döneme mi kalır 🙈 şimdiden cevap verenlere teşekkür ederim