Zizizi Sezeryan doğum yaptım. Dikiş izleri için kullanıpta çok memnun kaldığınız ürün varsa paylaşır mısınız lütfen 🙏🏼
Flyderndkk Zizizi iz kalıp kalmaması biraz da cildinle alakalı. Geçen sene kist ameliyatı oldum. Keloid oluştu bende. Şimdi sezaryende o dokuyu aldılar ve dr dermatix diye bir jel söyledi. Ya da contractubex kullanabilirsin dedi.
Tiiffany Zizizi Yani ben 2 sezeryan oldum biri 13 sene önce digeri 2 sene olacak sımdı 3.olucam iz yok. Hiç bişeyde kullanmadım