Kızlar bnm çok az göbeğim çıkmış çıplak bakıldığında anlaşılıyor kıyafetle zor yani sormak istediğim şey özellikle sabahları göbeğimin bi tarafı şiş diğer tarafı normal sanki bebek bi tarafa toplanıyor gibime geldi demek istediğim yani karnımın sol tarafı özellikte sanki bir yumurta büyüklüğü gibi şiş duruyor bebekmi o bence o diye düşündüm ama ilk gebeliğim olduğu içinde emin olamadım