Sinemekee Kızlar 31 haftadayım erken doğum riskim de var dünden beri sanki adet olucakmışım gibi bel ağrım var arada kasığıma ve vajinama vuruyor yaşayan varmı bunu doğum belirtisi mi kesilmiyor hiç 😭
Birglbiray Uzandığınız da falan geçmiyorsa ve düzenli bi şekilde vuruyorsa evet. Ama düzenli değil ve uzandığınız da geçiyorsa yalancı sancı siz ihmal etmeyin gidin doktora riskiniz de varmış muayene olmak en iyisi bu durum da