Vahide benimde aynı şekilde oldu merak etmeyin görünücektir bizde kontrole gittiğimizde kese gayet büyük ama içinde bebek yoktu korktuk tedirgin olduk boş gebelik mi diye ertesi gün özele gittik ultrasonla baktık görmedi çok fazla ilgilenmedi vajinal ultrasonlada bakmadı çevremdekilerde görünmüyorsa boş gebeliktir dediler beni iyice korkuttular ertesi gün yine başka bir özele gittik ultrasonla baktı göremedi vajinal ultrasonla bakalım dedi ozaman gördü bebeği çok korkuttu bizi ama bizimleymiş çok şükür 8. Haftaya kadar kesin görünür içiniz rahat olsun lekelenmeleriniz içinde doktorunuza başvurun belki ilaç verir